Beyin tümörü hasta yorumları
- bulentduz
- 29 May
- 11 dakikada okunur
Doktor takvimi sitesindeki Prof. Dr. Bülent DÜZ hakkındaki hasta yorumlarından alıntılardır.
e.....
Menengiom beyin tümörüm vardı. Bülent hocaya gittiğimde önceden 2 kere beyin ameliyatı olmuştum. Görme sinirlerine baskıdan dolayı görme alanımda daralma vardı.Kendisi detaylı olarak ilgilendi açıkladı,durumum riskliydi körlük dahil bir çok risk vardı.Bu süreçte bana tek güven veren Bülent hoca oldu. Diğer doktorların olumsuz konuşmaları, fazla konuşmamaları ve hatta ameliyatı yapmak istememeleri gibi tavırlarına çok fazla maruz kaldım. Zaten kötü durumdaydım psikolojikmen daha da kötü etkilendim fakat Bülent hoca gerçekten beni rahatlattı.Sonrasında önce burundan sonra açık ameliyat geçirdim. Öncesinde olduğu gibi ameliyat sürecinde ve sonrasında da hep ilgiliydi her daim gece bile aradığımda ulaşabildim. Bu süreci çok iyi geçirmeme yardımcı oldu, ameliyatım başarılı geçti. Hala bile kendisine ne zaman istesem ulaşabiliyorum. İyiki var canım doktorum :) Doktor arayışında olanlara gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
24 Temmuz 2025
• Bülent Düz Muayenehanesi • menenjiom ameliyatı
se...k
Eşim selda’nın beyninde tümör olduğunu öğrendikten sonra hocamıza telefonla ulaştığımızda balıkesirde olmamıza rağmen mr ımıza bakarak hemen dönüş yaptı. İlgisi, bilgisi, tecrübesi ile hastalığımız hakkında herşeyi anlattı. çok canayakın güleryüzlü hocamız ameliyatımızı da dediği gibi sıkıntısız yaptı. Ameliyattan sonra gece yarısı demeden yakınen ilgilendi ve şifa ile taburcu etti. Biz sizden razıyız Allah’ ta sizden razı olsun hocam…
16 Şubat 2024
• Bülent Düz Muayenehanesi • beyin tümörü ameliyatı
hü...
6 ay önce köşe tümörü ve hipofiz adenom şikayeti ile kendisiyle tanıştım sağ köşe tümör ameliyatımı kısa sürede gerçekleştirdi verdiği detaylar dışında birşey yaşamadım aklıma takılan her sorum için ulaştım ve cevabımı aldım şuan iyileştim kontrolüm bugün gerçekleşti herşey yolunda iyiki tanıdım benim en büyük şansım sevgili doktorum iyiki varsınız .
3 Mart 2023
• Bülent Düz Muayenehanesi • Posterior fossa tümörü, teratom, köşe tümörü
s.....
Beyin tümörü ameliyatı olmuştum ben kendisine farklı bir şehirde oturuyorum birçok doktor gezdim ama kimse ameliyatımı yapmadı, sadece Bülent hoca beni iyi edeceğini söyledi ve öyle de oldu sağ salim çıkardı beni ameliyattan. çok sakin biri stresli olmamıza rağmen bizim de sakinleşmemizi sağladı. Gayet güler yüzlü ilgisi ve alakası hat safhadaydı. Gece bile olsa hastanede yanıma gelirdi. Herkese öneriyorum kendisini.
27 Şubat 2023
• •
üm...
2 yıl önce sağ köşe tümörü teşhisi konuldu. 2 yıllık süreçte birçok hekimle görüştüm. Bazı doktorlar seni çok etkilemiyorsa ameliyat olma çünkü çok riskli dedi. Bazısı hemen ameliyat olman gerekli ama çok riskli olduğunu bil dedi. En iyi ihtimal veren %10 felçli kalırsın dedi. Bu süreçte Bülent Hocamla iletişime geçtik. Hemen ameliyat olmam gerektiğini ve bu ameliyatı %99 başarılı bir şekilde yapabileceğini söyledi. Düşündük, taşındık Bülent Beye ameliyat olmaya karar verdik. Ameliyat öncesi bize açıklamaları, bilgilendirmesi beni rahatlattı. 20.06.2022 de ameliyat girdim. Ameliyat 5 sürdü. Yüz felçi olma ihtimalim vardı, çok şükür bir sıkıntı olmadan çıktım. Hocam tümörün tamamını çıkardı. Ameliyat üzerinden 2 buçuk ay geçti. Şuan bir sıkıntım yok. Bülent hocamdan Allah razı olsun.Burada yorum okuyanlar, bir arayış içindesiniz biliyorum. Öncelikle acil şifalar versin. Moralinizi bozmayın.Sonra eğer bir hekim de karar vermeniz gerekiyorsa Bülent Hoca alanında çok yetkin, deneyimli, donanımlı bir hekim. Ameliyat öncesi, ameliyat sonrası ilgi alaka had safhada. Hekimliği mi daha baskın insanlığı mı karar veremedim. Kısacası çok iyi bir hekim, muhteşem bir insan...
3 Ekim 2022
• Bülent Düz Muayenehanesi • Köşe tümörü ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Merhaba, bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Köşe tümörleri tek grup tümör değil. İşitme sinirinin tümörü başka, yüz sinirinin tümörü başka, menenjiom başka epidermoid tümör başka oluyor. Sizinki ameliyat öncesi çekilen MR'a göre epidermoid tümör cinsindendi. Sizi de buna göre bilgilendirdim. sonuç da ameliyat öncesi konuştuğumuz gibi güzel oldu. Mümkün olduğu kadar tümörü tamamen çıkarmaya çalışmak gerekir. Geride ne kadar çok tümör kalırsa o kadar hızla tekrar eder. Köşe tümörü ameliyatları sadece yüz gelci değil, kol ve bacaklarda felç , işitme kaybı ya da bitkisel hayat ve ölüm gibi riskleri de içermektedir. Köşe ameliyatları önemlidir. Siz maşallah, Allah nazarlardan saklasın, hiçbir kayıp olmadan sapasağlam bu hastalıktan kurtuldunuz. İnşallah tekrar etmez. Yaşadığnız süreci güzelce anlatıp beni onore ettiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim Selamlar. Prof. Dr. Bülent DÜZ
4 Ekim 2022
ga...n
Telefon numarası doğrulandı
Kardeşimin beyin sapında tümörü vardı ilk gittiğimiz doktor ameliyat yapamadı riskli dedi çok kötü şeyler söyledi bizde hemen doktor arayışına girdik Bülent hocamızı bulduk başka doktorlar da Bülent hocamızı tavsiye etti ve annemler randevu ayarladı hocamızla konuştular. Gerçekten çok iyi bir doktor dün kardeşimin ameliyatını başarılı bir şekilde gerçekleştirdi.Hem insan olarak hem doktor olarak sonuna kadar güvenebilirsiniz Ablası olarak size teşekkür ederim hocam iyi ki siz, uzakta olmamıza rağmen size çok güvendik iyi ki sizin gibi doktorlar var. Sevgilerle..Niyazi Kaplanın Ablası
8 Ocak 2021
• Bülent Düz Muayenehanesi • beyin sapı tümörü ameliyatı, talamik tümör ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Talamus beyin içinde önemli bir merkezdir. İçinden kol ve bacaklarımızı hareket ettirmememizi sağlayan sinir lifleri demetler halinde geçerler. Bu nedenle Talamik ve talamopedinküler tümörleri ameliyat etmek bizi her zaman korkutur. Allah şükür kardeşinizdeki 4x4 cm lik çok büyük kitleyi hasarsız çıkarabildim. Ameliyat öncesinde var olan şiddetli baş ağrıları geçti. Yürümesi ve dengesi bu erken dönemde epeyce düzeldi. İnşallah daha iyi olur. Patoloji sonucunu bekleyeceğiz. Ailesi olarak siz ve akrabalarınız hep yanında oldunuz. Geçmiş olsun. Güzel değerlendirmeniz için ben de size çok teşekkür ederim.
15 Ocak 2021
f.....
2011 yılından beri Mersin'de yoğun bakım hemşiresi olarak çalışıyorum.Bülent hocamla 40 gün önce beynimde menenjiom olduğunu öğrenmemle yollarımız kesişti.Adana ve Mersin'de doktorlara gittim.Ameliyat olursam büyük ihtimal yüzümün sol tarafında yüz felci ve işitme kaybının olacağını söylediler.Bülent hocamıza yapılan hasta görüşlerinden yola çıkarak İstanbul'a gittik.Prof.Dr.Bülent bey ayrıntılı bir muayeneden sonra "Ben bu ameliyatı başarılı şekilde yaparım"dedi.Ameliyatı aşama aşama anlattı.tabiki riskleri de söyledi.O kadar kendinden emin ve işinin ehli olduğunu fark ettiriyordu ki "Ne zaman ameliyat oluyorum hocam " dedim.Bülent bey'in yüzündeki o şaşkınlığı asla unutmayacağım.2 Kasım'da ameliyatım başarıyla gerçekleşti.Burada yapılan yorumlar gerçekten çok değerli ve önemli.Bu süreçte bize yol gösterdiği ve başkalarına da yol göstermesi umuduyla paylaşmak istedim.Hocamızı yetiştiren anne ve babasına,Ülkemizin en iyi cerrahlardan biri olmasına katkı sağlayan herkese ve tabikiii hocam size çok teşekkür ederim.iyiki varsınız...
3 Aralık 2020
• Bülent Düz Muayenehanesi • menenjiom ameliyatı, beyin tümörü ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Hemşire hanım bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Beyin cerrahisi hastalarını yıllaca görüp tedavilerini yaptıktan sonra beyin ameliyatı olmak gerçekten zor. Bu genç yaşınızda 42x16x20 mm boyutlarında büyük bir köşe tümörü olduğunu öğrenince çok şaşırıp üzüldüğünüze eminim. Köşe tümörü diyin hemen insanın aklına yüz felci gelir. Yüz felci gerçekten çok korkutucu bir komplikasyondur. Allah şükür sizin bu büyük köşe tümörünüzü tam olarak çıkarmayı başardım ve yüz felci de olmadınız. Tümöre bağlı yüzünüdeki diğer şikayetleriniz de iyileşti. Her daim yüzünüz gülsün. Bir daha da başınıza böyle olumsuzluklar gelmesin. Hemşirelik mesleği gerçekten zor ve çok merhamet gerektiren kutsal bir meslek. Bu kutsal mesleğe kazasız belasız devam etmenizi dilerim. Bu zor Covid günlerinde Allah yardımcınız olsun. Geçmiş olsun.
4 Aralık 2020
z....n
3 ay once burnumda kanama ve bas agrilariyla basladi sikayetlerim. Sonrada sol gozum bulanik gormeye başlaynca cekilen emar sonucunda burnumdan beyne dayanmis tumor oldugu ortaya cikti. Tumor gözüme baski yaptığı icin gormemde bozukluk yapiyomus. Ameliyat olmam gerekiyordu..Bu sürecte sol gozumun gormesi karardi hic gormuyodu. Esim doktor ararken Bülent beyi görmüş ve görüsmeye karar verdik. Bülent beyle gorusunce bize ameliyati yapicani tumorunde hepsini temizleyebilecegini korkmamamiz gerektigini soyledi. Bize gercekten cok guven verdi.Cok kanamali bir tumor oldugu icin once damar tikanarak sonrasinda ameliyata alincagimi soyledi. Kafamizdaki her soruyu sorabildik hic bıkmadan herseyi bize tekrar tekrar anlatti ve ameliyattan cok korkuyodum ama korkularimda azaldi. 21 mayis gunu 7 saat suren basarili bir ameliyat oldum. Bulent bey tumorun hepsini burundan cikardigini soylediginde cok sevindik. Gozumdeki kararma yavas yavas acilmaya basladi. Sagligimda cok ıyi bulent beyin sayesinde hic bir sorun olmadan herseyi atlattik. Bulent beye nekadar tesekkur etsek az allah iyiki onu karsimiza cikardi. Hastasiyla ilgilenen hastasina guven veren cok basarili bir doktor.
17 Haziran 2020
• Bülent Düz Muayenehanesi • Olfaktör nöroblastom ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Olfaktör nöroblastom diğer adıyla esthesioneuroblastoma burundaki koku alma sinirlerinden köken alan bir tümördür. Sizdeki ise dev boyuta ulaşmış damarlanması bol olan bir nasal anjiofibromu andırıyordu. Bu nedenle ameliyattan önce embolizasyon ile besleyici damarları tıkadıktan sonra tümörü tamamıyla çıkardık. Ameliyat öncesinde sol gözünüzdeki tam görme kaybının yavaş yavaş açılması hepimizi çok sevindirdi. Tedavinize ışın tedavisi ile devam ediliyor. Hastalığınızın tekrar etmemesini temenni ediyorum. Eşinizin ve ailenizin tedavinizin tam yapılmasına yönelik çabaları her türlü takdirin üzerinde idi. Size ve kıymetli ailenize geçmiş olsun. Selamlar
22 Haziran 2020
he...i
Oğlum ANIL BERK 10 yaşında mayıs ayında beyin tümörü denildi.Aklımızın ucundan geçmezken oğlun beyin tümörü dediler.Dünyam başıma yıkıldı.Hocamla 28 mayıs 2019 tanıştık.MÜKEMMEL bir insan güleryüzüyle iyimser tavırlarıyla oğlumu önce ALLAH'A sonra BÜLENT BEY'e teslim ettim.Uzun ameliyatın ardından oğlumu bana teslim etti.Dedimya MÜKEMMEL bir DR mükemmel bir insan gözüm kapalı herkese tavsiye ediyorum tereddütünüz olmasın.HOCAMMM binlerce teşekkürler.ALLAH sizden razı olsun.SAYGILAR SEVGİLER ÖZGÜ-ARİF YILDIRIM
7 Eylül 2019
• Prof. Dr. Bülent DÜZ • Çocuk beyin tümörü ameliyatı
sa...i
01.03.2017 Sn. Prof. Dr. Bülent Düz den Allah razı olsun. Eşim 25 yaşında tesadüfen ögrendigimiz köşe tümörü bizi derinden sarstı. Çalmadıgımız kapı gitmediğimiz doktor kalmadı. Herkes çeşit çeşit risklerden bahsediyordu takii bülen beyle tanışana kadar. Oda bazı risklerin olabilecegini söyledi fakat bizi o kadar rahatlattıki canı gönülden kendimizi emanet ettik konusması ilgi alakası insanlığı taktire şayan allah zeval vermesin. 01 Mart 2017 de ilk ameliyatımızı olduk hersey güzeldı 08 martta 2.ameliyatımızı olduk tahliller tetkikler gayet iyiydi 2 3 hafta sonra anca toparlanabıldık ve allaha sükür herhangi bir yan etki komplikasyon olmadı cabucak toparlandık ve normal yasantımıza döndük. İlk ameliyat 12 saat 2.cisi 10 saat kadar sürdü zor bır ameliyattı bülen hocayı secmekle en dogru kararı verdık tüm hastalar inşallah onun elınden şifa bulur bence dünyanın en iyi beyin cerrahı herkese geçmiş olsun ben hocamıza kefilim allaha emanet olun
7 Ağustos 2017
• Prof. Dr. Bülent DÜZr • Petröz apeks menenjiomu, köşe tümörü ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Merhaba Salman bey, eşinizde petröz apeks yerleşimli bir meningioma vardı. Bu tümör yaklaşık 7 cm uzunluğundaydı ve bununda 4 cm lik bir parçası köşe tümörü tarzında yerleşerek beyin sapına ve yüz sinirlerine bası yapıyordu. Tümörün kendisi arka çukurdan orta çukura oradan da yüze doğru uzanıyordu. Bu nedenle bir tek ameliyatla tam olarak çıkarılması mümkün değildi. Önce arka çukurda köşe yerleşimli olan parçasını çıkardıktan sonra ikinci ameliyatta orta çukura ve yüze uzanan tümör kısımlarını çıkardım. Bu esnada mümkün olan bütün teknolojileri nöronavigasyon sistemlerini ve nöromonitorizasyon sistemlerini kullandım. Eşinizde yüz felci ya da işitme kaybı oluşturmadan tümörü çıkarmak mümkün oldu. Bundan dolayı ben de çok mutluyum. Kontrol MR'ında tümörün çıkarılmış olduğu görülüyor. İnşallah tümörünüz bir daha tekrar etmez. Mutluluğunuz daim olsun. Sağlıkla kalın.
14 Ağustos 2017
.....
Sayın Prof. Bülent DÜZ , MENENJİOMA tanısı sonrası babamız Yılmaz SEZGİN' i 10 Ağustos 2016 tarihinde ameliyat etmiştir. Kendisi ve Ekibince icra edilen başarılı operasyon sonrası babamız çok hızlı birşekilde neredeyse öncesindeki hayat kalitesine yakın şekilde yaşamını sürdürmektedir.Kendisine tekrar tekrar şükranlarımı sunuyorum.Güray ALP
22 Kasım 2016
• •
he...i
Uzun zamandır çektiğim baş ağrısının nedeninin MR çektirerek tümör olduğunu öğrendim. Karşıma Bülent Düz gibi bir hoca çıktığı için çok şanslıyım ki şu an ameliyat oldum ve sürecim çok iyi ilerliyor. Bülent hocaya çok teşekkür ederim. Herşey birden oldu ama Bülent hocaya ben her zaman güveniyordum duruşu, konuşması ve bilgisi insana gerçekten güven veriyor. Hakkını asla ödeyemeyeceğim birisi Allah başımızdan sizin gibileri eksik etmesin hocam. Ameliyatımda korktuğum gibi ağrılı zor geçmedi çok iyi bir ameliyat oldu 2 günde ayağa kalktım herşey için çok teşekkür ediyorum hocam.
11 Mayıs 2016
• •
ya...n
Merhaba, Baldızımın 8 yaşındaki kızının ellerindeki titremenin farkına vardığımızda kendisine bir nöroloğa çocuğunu göstermesi gerektiğini belirttik. Konya Meram Tıp Fakültesinde nörolog muayenesine girdiğinde nörolog beyin MR'ı çekilmesini talep etti ve MR sonucunda beyninde beyin sıvısının depolandığı ventrikül boşluklarını tıkayan bir tümör olduğu belirlendi. Ventriküller öyle tıkanmıştıki beyin sıvısı ile dolup (hidrosefali) olması gerekenin 10 katı büyüklüğe ulaşmış bu boşluklar ve beyini sıkıştırmış ve bu el titremeleri başlamıştı. Çok şükür başka ağır semptomlar duyu kayıpları oluşmadan durumun farkına varılmıştı.Meram Tıp Fakültesindeki asistan ve doktorlar bu ameliyatın yapılabileceğini ama zor bir ameliyat olduğunu belirttiler. Bize pek güven vermedikleri için Türkiye de beyin cerrahisi özellikle tümör cerrahisi konusunda uzmanlaşmış en iyi doktorları araştırmaya başladık. İstanbul'da 2 profesör ve Doç.Dr.Bülent Düz bey ile randevulaştık. Profesörler de sıra bekleyip konsültasyonlarını aldık ameliyatı nasıl yapacaklarını ve ücretini konuştuk. Ama bu görüşmelerde hissettiğimiz pekde insancıl olmayan maddi yaklaşımlara maruz kaldık. Hastamızın bir meta kazanç kaynağı olarak değerlendirilmesi hiç hoşumuza gitmedi. Bunu hissetmek hissettirilmek hiçde hoş duygular değildi.Doç.Dr.Bülent düz muayenehanesine gittiğimizde hastamızla ilgilenmesi, fiziksel muayene yapması, muayene sırasında çok akıllı, çocuksu ama semptomların ne olduğunu belirleyici ve bu semptomların hayatını nasıl etkilediğini açığa kavuşturacak bilinçli sorular sorması hastamıza, çok hoşuma gitti. Bize çok insancıl yaklaştı, sakin aydınlatıcı konuşmaları yüreğimize su serpti. Yaklaşık 45 dakika boyunca bize hastamızda bu tümörün nasıl oluşmuş olabileceği, hastamızın ne durumda olduğu, nasıl ameliyat edileceği, konularında sakin sakin bıkmadan anlattı. Hastamızın ve bizim insan olduğumuzu bir an bile göz ardı etmeden çok yakından ilgilendi. Durumumuzu anlattığımızda olacak ameliyatın ücreti ve hastane konusunda yapabileceği en iyi hizmeti ve en düşük ücreti bize belirtti bizde düşünmek için süre istedik. Gerekli finansmanı ayarlar ayarlamaz kendisinden ameliyatı yapmasını talep ettik. 2 gün sonrasında hastaneyi ayarladı ve yaklaşık 11 saat süren ameliyatı gerçekleştirdi. Ameliyat sonrasındaki yüzünün ifadesini gördüğümde ne denli zor bir ameliyat gerçekleştirdiğini anlamak mümkündü. Çok şükür herşey yolunda gitmişti ve Bülent bey mükemmel elleri ve deneyimi ile bu zor ameliyatı alnının akı ile bitirip hastamızı bize geri kazandırdı.Ameliyatı kimin yapacağına karar vereceğimiz görüşmeler yaptığımız dönemde profesörlerden biri bu ameliyatı mutlaka profesör olan birinin yapması gerektiğini doçent olan birinin deneyiminin yetmeyeceğini söylemişti. Bu sözü söyleyen profesörün unuttuğu şey bir zamanlar kendisinin de doçent olduğu idi ve bu sözü tamamen maddi olarak kazanç sağlama amaçlı belirtmişti. Hastamıza olan zaafımızı kullanıp müşteriyi elimden kaçırmayayım mantığının çok acı bir örneği idi. Bülent hocam kendisini çok iyi yetiştirmiş mükemmel bir doktor ve herşeyden önce insan gibi insan. Onun yetişmesine vesile olan Türk Silahlı Kuvvetlerine de müteşekkirim ki böyle bir cerrahı Tıp dünyasına kazandırmışlar.Hastamız ameliyat sonrası 3.gün taburcu oldu. Haftasında giderek toparladı ve ikinci haftasında çok daha iyi duruma geldi. İstanbul'dan Konya'ya seyahat etti ve ayı çıktığında okulunda eğitimine bağışladı. Tam olarak toparlaması ve geçirdiği ağır ameliyatın etkileri ve beyinin yeni duruma alışması 5-6 ay sürecek demişti Bülent hocamız ve zaman geçtikçe hastamız çok daha iyi durumda ve o kötü düşünceli günler sayesinde geride kaldı.Bülent hocamıza çok minnettarız, dualarımız hep onunla. Hiç şüphem yok ki daha çok hastaya umut olacak, çare olacak, yeni bir hayat olacak. Her ameliyat bir risk taşır, özellikle beyin ameliyatları, ama önce doktorunuza güvenip sonra Allah'a sığınıp dua etmeniz gerekiyor bizim gibi. Ama Bülent Hocamıza güvenebilirsiniz en doğru açıklamaları ve cerrahi yöntemi söyleyecek açıklayacaktır size, insan gibi davranarak, insanlığınızı hissettirerek.Başarılarının devamını diliyor bir kez daha kendisine çok teşekkür ediyorum.
22 Kasım 2015
• •
he...i
Merhabalar ben diyarbakırdan ZELAL AYDINLI, ben bundan yaklasık 1 ay önce siddetli baş agrımla doktora gittim ve senelerce hep migren , boyun fıtıgı tanısı konularak geri döndgüm hastaneden bu sefer beyinimde menenjiom(ödemli kitle) oldugunu ögrendim ve İstanbul a gidip doktorlara görünmeye karar verdim bircok hastane gezdim ve ameliyat olmam gerekiyordu D.bakırdan referans üzeri sayın BÜLENT DÜZ HOCAM ile görüştüm samimi , pozitif yaklasımıyla cok memnun kaldık ve 01.08. 2015 tarihinde ameliyat oldum bir gece yogun bakımda kalıp ertesi gün normal odaya gectim ameliyatım cok basarılı gecti ve simdi cok iyiyim hocama ve ekibine sonsuz tesekkürlerimi sunuyorum veee gercekten şasılmayacak adresin oldugunu tavsiye ediyorum.
13 Ağustos 2015
• •
he...i
10 aylikken oglumun ameliyatini yapti ankara gata daydi % 98 masada kalabilir denmisti fakat oyle bir doktor ki hem bilgisi hem davranislariyla fethetti hepimizin gonlunu hocama cok tesekkur ediyorum once Rabbim sonra Sayin BULENT DUZ hocam omur boyu duacinizim..
7 Haziran 2015
• •
he...n
Sevgili doktorumsize nasıl teşekkür etsem bilemiyorum sizin sayenizde ayaktayım ve görenler sen gerçekten ameliyat oldunmu diyor eylülün 25 inde ameliyat oldum ertesi gün ayaktaydım 26 sı doğum günümdü sizin sayenizde yeniden doğdum çok teşekkür ederim elleriniz dert görmesin inşallah, size ömür boyu minnetarım.
29 Eylül 2014
• •
ye...ş
Sayın doç.dr.bülent düz insanca yaklaşan güven veren herzaman kolayca ulaşılan hastasına destek olan mükemmel doktor çok Teşekkür ederim ALLAH sizi ve sizin gibi doktorları başımızdan eksik etmesin saygılar.
19 Temmuz 2014
• •
me...r
canım bülent hocam sonsuz teşekkürlerimi sunarım annemi bana bağışladınız için o nurlu ellerinden öperim bn hasan ecenin yiyeniyim annemim hayatı sana borçlu önce ALLAH sonra sen annemim hayatını kurtardınız siz hep bizi güzel karşıladınız size ne yapsak az siz hayatımızı kurtardınız Allah senin işini ıras getirsin dualarımız seninle Allaha emanet ol hocam
25 Haziran 2014
• •
he...i
SEVGİLİ HOCAMIZ DOÇ.DR.BÜLENT DÜZ' E SONSUZ TEŞEKKÜRLER ÇOK ÖNEMLİ BİR BEYİN AMELİYATI GEÇİREN CANIM KARDEŞİMİZ EDİP EREN DULDA'YI BİZE SAĞSALİM GÖNDERDİĞİ İÇİN TARSUS HALKI OLARAK BİNLERCE TEŞEKKÜR EDERİZ ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN.....
11 Eylül 2013
• •
na...n
BÜLENT DÜZ HOCAYA SONSUZ TEŞEKKÜRLER...Hastalık hakkındaki her türlü bilgiyi anlatarak ailemizi aydınlattığı için...Endişelerimizi,soru işaretlerimizi ,açığa kavuşturup yüreğimize babacan tavırlarıyla el uzattığı için...Ameliyat öncesinde gösterdiği şefkat ve kurduğu empati için...VE son derece riskli olan ameliyatı endoskopik endoport yöntemiyle başarıyla tamamlayıp EDİP EREN DULDA nın iki gün içinde ayağa kalkmasını ve yürümesini sağladığı için BÜLENT DÜZ HOCAYA SEVGİ VE SAYGILAR...
3 Eylül 2013
• •
şi...r
Bülent hoca beyin cerrahisi konusunda türkiyede 1 numaradır, 3*2 cm lik beyin tümöründen ameliyatın çok zor olmasına rağmen bülent hoca sayesinde kısa sürede kurtuldum.
2 Temmuz 2013
• •

Yorumlar