Orbita cerrahisi hasta yorumları. Prof. Dr. Bülent DÜZ
- bulentduz
- 3 Haz
- 6 dakikada okunur
z....n
3 ay once burnumda kanama ve bas agrilariyla basladi sikayetlerim. Sonrada sol gozum bulanik gormeye başlaynca cekilen emar sonucunda burnumdan beyne dayanmis tumor oldugu ortaya cikti. Tumor gözüme baski yaptığı icin gormemde bozukluk yapiyomus. Ameliyat olmam gerekiyordu..Bu sürecte sol gozumun gormesi karardi hic gormuyodu. Esim doktor ararken Bülent beyi görmüş ve görüsmeye karar verdik. Bülent beyle gorusunce bize ameliyati yapicani tumorunde hepsini temizleyebilecegini korkmamamiz gerektigini soyledi. Bize gercekten cok guven verdi.Cok kanamali bir tumor oldugu icin once damar tikanarak sonrasinda ameliyata alincagimi soyledi. Kafamizdaki her soruyu sorabildik hic bıkmadan herseyi bize tekrar tekrar anlatti ve ameliyattan cok korkuyodum ama korkularimda azaldi. 21 mayis gunu 7 saat suren basarili bir ameliyat oldum. Bulent bey tumorun hepsini burundan cikardigini soylediginde cok sevindik. Gozumdeki kararma yavas yavas acilmaya basladi. Sagligimda cok ıyi bulent beyin sayesinde hic bir sorun olmadan herseyi atlattik. Bulent beye nekadar tesekkur etsek az allah iyiki onu karsimiza cikardi. Hastasiyla ilgilenen hastasina guven veren cok basarili bir doktor.
17 Haziran 2020
• Bülent Düz Muayenehanesi • Orbita ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Olfaktör nöroblastom diğer adıyla esthesioneuroblastoma burundaki koku alma sinirlerinden köken alan bir tümördür. Sizdeki ise dev boyuta ulaşmış damarlanması bol olan bir nasal anjiofibromu andırıyordu. Bu nedenle ameliyattan önce embolizasyon ile besleyici damarları tıkadıktan sonra tümörü tamamıyla çıkardık. Ameliyat öncesinde sol gözünüzdeki tam görme kaybının yavaş yavaş açılması hepimizi çok sevindirdi. Tedavinize ışın tedavisi ile devam ediliyor. Hastalığınızın tekrar etmemesini temenni ediyorum. Eşinizin ve ailenizin tedavinizin tam yapılmasına yönelik çabaları her türlü takdirin üzerinde idi. Size ve kıymetli ailenize geçmiş olsun. Selamlar
22 Haziran 2020
em....
Merhaba,Öncelikle şunu belirtmek isterim, bu tarz sitelerin olması, hem hastaların uygun doktoru bulma, hemde aynı hastalıkları yaşamış kişilerin yorumlarını okuma ve bilgilenme anlamında çok faydalı buluyorum.Benim hikayem bundan, 3 ay önce başladı. Görmemdeki bozukluk şikayeti ile bir göz doktoru ile görüştüm, kendisi beni muayene ettikten sonra, gözlerimin normal olduğunu, sorunun başka bir şey olabileceği süphesi ile görme alanı testi istedi. Görme alanı testi sonucu çıktığında, sol gözümün sol tarafının hiç görmediğini ve sağ gözümünde üst kısmında görme kaybı olduğunu tespit etti. Sol göz görme kaybı %60, sağ gözde ise % 20 idi.En acil şekilde nörolog ile görüşmemi ve sonucunda da, kendisini bilgilendirmemi istedi. Nörolog ile görüşmemde MR çektirdim ve yaklaşık olarak 4 cm bir hipofiz adenomu tespit edildi. Hemen hormon testi istendi ve sonucunda non fonksiyonel yani hiç bir hormon salgılamayan bir tümör olduğunu öğrendik. Türkiyede bir çok devlet ve bir çok özel hastanede farklı hocalarla görüştük, bir çoğunun yaklaşımı, sanki ben bilerek hasta olmuşum ve kendilerine iş çıkartmışım gibiydi. Bir çok hastanede ameliyat sırasına girdim ve beklemeye başladım. Görmemdeki azalma gün geçtikçe dahada artıyordu. Her gün şiddetli baş ağrısı çekiyor ve bazı günler ağrıdan gözümü açamıyordum. Bir aile görüşmesinde çok samimi olduğum bir arkadaşımın bana önermiş olduğu Prof. Dr. Bülent Düz hocamın daha önce çok ameliyat videosunu seyretmiş ancak kendisini hiç aramamıştım. Arkadaşım vasıtası ile kendisi ile irtibata geçtim. Görüşmemizde kitlenin ciddi olduğunu ve hemen alınması gerektiğini söyledi. Ameliyatım bir kaç gün içerisinde onaylandı ve hemen hastaneye yattım. Ameliyata girmeden önce, internetten bu ameliyat ile ilgili bir çok video seyrettiğim için hocaya bir çok (belkide çoğu saçma) sorular sorarak kendisini bunaltmış olsamda, gayet soğuk kanlı ve bıkmadan sorularıma cevap verdi. Farkılı doktorlar zor bir ameliyat, görmemin tam düzelmeyeceğini söylemişlerdi. Bülent hoca ise, daha ilk görüşmemizde,görmen tamamen düzelecek demişti. Bir an önce sorunlarımın tamamen biteceği heyecanı ile hiç korkmadan ameliyata girdim. Uyandığımda, sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim.Sadece anestezi etkisinde olduğumdan dolayı 4-5 saat saat uykuluydum. Kendime geldiğimde burun içini ve burun kemiğimi kontrole ettim, hiç ameliyat olmamış gibiydim,burnumun içinde kan bile yoktu. Bir gün sonra görmem tamamen düzeldi. Bülent hoca sağolsun, cuma günü tam çıkışına yakın MR çektirdi, ve MR'ımın düzgün olduğunu tümörden tamamen kurtulduğumu söyledi. Kontrol amaçlı bir kaç gün hastanede kaldıktan sonra, kendi aracımla eve döndüm. Pazartesi günü hastaneden çıktım ve 1 hafta içerisinde tekrar işime dönüp kaldığım yerden devam ettim. Benimle aynı derdi paylaşan arkadaşlar, eminim yazıma denk geleceksiniz. Bende bir çok yorum okuyup acaba bende düzelebilcekmiyim diye çok endişe etmiştim ancak, doğru doktoru bulduğunuzda emin olun herşey çok çok kolay olabiliyor. Bülent hocamın, beyin konusunda oldukça başarılı olduğunu, hem kendim, hemde serviste yatan hastalardan çok kez duydum. Bu vesilleyle hem kendisine, tüm servis çalışanlarına ve beni hoca ile tanıştıran arkadaşıma tekrar çok teşekkür ediyorum.
27 Haziran 2018
• Bülent Düz Muayenehanesi • Dev hipofiz adenomu • Orbita ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bir yazılım mühendisi olduğunuz için gözünüz son derece önemli. Dev Adenom ameliyatları son derece tehlikeli ameliyatlardır. Sizinle de ameliyatta önce olası olumsuz ihtimalleri konuşmuştuk. Herşey yolunda gitsin diye insan olumsuzluk ihtimallerini aklına bile getirmekten korkuyor. Şükür ki sizin zor ameliyatınızı problem olmadan tamamladık. Burnunuzdan su akıntısı olmadan, kanama ya da başka idrar problemleri olmadan tedaviniz tamamlandı. Geçmiş olsun. İnşallah tekrar etmez. Periyodik aralıklarla takip etmemiz gerektiğini hatırlatmak isterim. Selamlar.
K
ki...a
Merhaba lar, Sn. Prof. Dr. Bülent Düz hocamızdan Allah razı olsun . Tesadüfen öğrendiğimiz kardeşimin göz arkası kitlesi bizi çok korkutup derinden etkiledi. 09.10.2017 tarihinde Haseki Eğitim ve araştırma hastanesinde ameliyat için yatis yaptık çok ama çok şanslıyız ki Bülent Düz hocamız ve ekibiyle karşılaştık . Bize her şekilde her şekilde bilgi verildi. Muazzam bir şekilde ilgi ve alâka gördük,Herkese tek tek teşekkür ederiz. 13.10.2017 tarihinde ameliyat başarılı bir şekilde gerçekleşti. 2 gece yoğun bakımda takip altında kaldıktan sonra normal odaya çıkarıldı. Aynı şekilde tüm doktorlarımız yakından ilgilenip takibini yaptı ve 20.10.2017 taburcu olduk. Hayattaki en büyük sanslarimiz 'dan bir tanesi de Prof. Dr. Bülent Düz size ve ekibinize ömür boyu minnettar olacağız Allah sizden razı olsun. Herkesin gönül rahatlığı ile güvenebileceği Bülent Düz hocamıza sağlıklı mutlu bir ömür dileriz
20 Ekim 2017
• Bülent Düz Muayenehanesi • Orbita Ameliyatı • Göz arkası tümör ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Kardeşinizin dev kraniofaringioma'sı vardı. Üçüncü ventrikülün içini doldurmuştu. Zor bir ameliyat oldu. Kitlenin tamamını çıkarmayı başardık. Biz hastayı size sağ salim teslim edince çok sevindik. Ancak en az bir o kadar da sizin yapılan işi takdir ettiğinizi okuyunca sevindik. Tüm ailenize geçmiş olsun. İnşallah tekrar etmez.
M
me...e
Merhaba , bende başımdan geçen olayı paylaşmak istiyorum. Gerçi biraz geç oldu ama hastalıklardan kurtulamadık bu sene o yüzden anca yazabiliyorum..2016 ağustos ayında yoğun baş ağrısıyla özel bir hastaneye gittim, tomografiydi MR dı derken gözümün arkasında bir göz büyüklüğünde kitle tespit edildi.tam olarak hangi doktora gideceğizi bilemediğimiz için göz doktoru ve beyin cerrahları olmak üzere çok doktor gezdim gezdiğim bütün doktorlar tümör olduğunu ve ameliyat edilmesini söyledi.. mr sonuçlarını gösterdiğimiz 2 göz doktoru direk kendinden emin bir şekilde gözümü kaybedeceğimi ama protez gözle hayatıma devam edebileceğimi söylediği o anda yıkılmıştım. 28 yaşında gözümü alacaklardı. Hayal kırıklarıma rağmen umudumu kaybetmedim ve beyin cerrahlarını dolaştım sabırla bu seferde gittiğim her Dr kafatasımı açacaktı burda da böyle bir hayal kırıklığı oluştu. Yaaa gözümü kaybedeceğim tamamen yada kafam açılacak ve hastalığımın ne olduğunu anlamayan doktorlar beni ameliyat edecekti.. tam bi hayal kırıklığı çaresizlik, ne yapacağımı bilemiyordum ve her geçen gün ağrılarım artıyordu.. eşimin yoğun araştırmaları sonucu Bülent hocamı bulduk keşke ilk gittiğimiz Dr o olsaydı , mr sonuçlarımı inceledi ve direk hastalığımı söyledi. Beyinden göz sinirine giden boz kaçağı (beyin omurilik sıvısı) vardı.. yani içi sıvı dolu bir kitle ne gözümün alınmasına nede kafamın açılmasına gerek vardı. Boz kaçağı çok nadir görülen bir hastalıkmış ve Bülent hocam dışında bunu anlayan hiç bir Dr olmadı gerçekten ne kadar teşekkür etsem azdır kendisine hakkını ödeyemem asla.. benim yüzümü güldürdü..yanından ayrıldığımda hastalığıma üzülmüyordum , çünkü artık korkmuyordum.. Bian önce ve en hızlı şekilde ameliyat için gün belirlendi. Muhteşem ekibiyle 5 saat süren bir operasyon sonucu ameliyatım yapıldı ilk görüşmemizde de dediği gibi boz kaçağı vardı. Sıvı alındı. Patolojiye gönderildi çok şükür gelen sonuç temizdi. Boz kaçağının oluşma sebebi olan beyinle sinir arasında ki çatlaklar göbeğimden alınan kendi yağımla kapatıldı kısacası yama yapıldı :) 1 gece hastanede kalıp taburcu oldum ve 2 ayda da normal hayatıma geri döndüm..şuan nasılmıyım eskisinden sağlam.. ne ağrı kaldı ne kaçak.. Allah'ıma şükürler olsun ki Prof. Dr. Bülent Düz hocamı karşıma çıkardı. Yoksa evden çıkmayan, kendi içine kapanmış biri olarak hayatımı sürdürecektim. Ve bir teşekkür de sürekli soru sormamıza rağmen bıkmadan sabırla en detaylı şekilde ve en önemlisi her zaman güler yüzle cevap verdiği için. Artık yaptığım tek şey 6 ayda bir kontrollerimi yaptırmak. Gerisi sağlıklı bir hayat.bu arada belirmek isterim ki kayınpederimin mr larını Bülent hocaya gösterdik ve beyinle alakalı bir sıkıntı olduğunu düşünürken bizi göğüs hastalıklarına yönlendirdi ve orada akciğer kanseri tanısı konuldu. Yani sayesinde erken teşhis edildi. Hem benim geleceğim hem babamızın hayatı kurtuldu..önemli olan hastalık değil hayat boyu pişman olmamak için doğru doktoru bulmaktır. Bunun için de Prof . Dr Bülent Düz ile muhakkak tanışın derim.
15 Eylül 2017
• Orbita • Tümör • Orbita ameliyatı - Göz arkası tümör ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Güzel yorumunuz ve takdirleriniz için teşekkür ederim. Kayınpederinize de acil şifalar dilerim. Selamlar.

Yorumlar