Hipofiz Adenomu hasta yorumları:
- bulentduz
- 29 May
- 10 dakikada okunur
Doktor takvimi sitesinde Prof. Dr. Bülent DÜZ için yazılmış yorumlardan alıntılardır.
ö.....
Telefon numarası doğrulandı
Öncelikle bu sayfa da bu yorumu gören herkese çok geçmiş olsun sebepsiz değil bu sayfa da olmamız.Bundan 2 ay önce annemin rutin kan tahlilleri sırasında sonucunda hipofiz bezi adenomu teşhisi kondu. Bu konu da hiç bir fikrimiz yoktu araştırmalar yaparken Bülent hocama sosyal medya üzerinden ulaştım. Kendisine durumumu anlatan bir mesaj attım çok kısa zamanda bana geri dönüş yaptı mr görüntülerini incelediğini ve adenom değil menenjiom olabileceğini söyledi. Kendisi bizim hayatımıza ışık tutan sihirli cümleyi söyledi kılavuzunuzu doğru seçin!Bu cümle bizim hayatımızı o kadar yol gösterici oldu ki 10 Haziran günü annem ameliyatını oldu ve gerçekten de Bülent Hocam yanılmamıştı adenom değil menenjiyomdu ! Bülent Hocam gibi doktorlarımız bu ülkede var olsun işini hakkıyla yapan son derece hastanın anlayacağı dilde durumu anlatan ve en önemlisi doğru teşhis koymasıyla dualarımız da hep yer alacak .
25 Haziran 2025
• Bülent Düz Muayenehanesi • Hipofiz cerrahisi
hü...
Randevu doğrulandı
6 ay önce köşe tümörü ve hipofiz adenom şikayeti ile kendisiyle tanıştım sağ köşe tümör ameliyatımı kısa sürede gerçekleştirdi verdiği detaylar dışında birşey yaşamadım aklıma takılan her sorum için ulaştım ve cevabımı aldım şuan iyileştim kontrolüm bugün gerçekleşti herşey yolunda iyiki tanıdım benim en büyük şansım sevgili doktorum iyiki varsınız .
3 Mart 2023
• Bülent Düz Muayenehanesi • Endoskopik hipofiz cerrahisi
ş....ç
Randevu doğrulandı
Şu an 17 yaşında olan kızımın hipofiz adenomu olduğunu 1buçuk yıl önce endokrin doktoruna giderek öğrendim.Kızımın prolaktin hormonu yüksekti bu sebeple endokrin doktorumuz ilaç tedavisine başladı.Beyin cerrahisine gitmemiz gerektiğini söyledi.Beyin cerrahisi önce kızımın ameliyat olması gerektiğini söyledi.İkinci MR çekiminden sonra tümörün ilaca yanıt veren bir tümör olduğunu ameliyat olması gerekmediğini söyledi.Ben de annesi olarak çok sevindim.Kızımın ilaç tedavisiyle düzeleceğini düşündüm.Kızımın sürekli başı ve gözleri ağrıyordu.Kafasındaki tümör 1cm’di.En son takiptede ameliyata karar verdi beyin cerrahisi.Ben de hemen kızım için en iyi olan doktoru bulabilmek için araştırmalara başladım.Allah’a şükürler olsun Bülent Düz hocamızı buldum.Kızımın tümörü 1cm di fakat bulunduğu yer itibariyle çok zor bir ameliyat kızımı bekliyordu.Ameliyat sonrası oluşabilecek Kızımın hayatı boyunca yaşayacağı sağlık sorunları olma ihtimali yüksekti.Ama hocamız zoru başardı.Kızımı 3 ay önce ameliyat etti.Şu anda sağlıklı hiçbir sorunu yok.Bülent hocamız çok güler yüzlü çok iyi bir doktor olmasının yanısıra çok iyi bir insan.Bülent hocamıza çok teşekkür ediyorum.Allah Bülent hocamız gibi değerli, başarılı doktorları başımızdan eksik etmesin.
14 Ocak 2021
•
• Bülent Düz Muayenehanesi • Endoskopik hipofiz adenomu ameliyatı
Prof. Dr. Bülent Düz
Her hipofiz adenomu önemlidir ancak genç hanımların hipofiz adenomu sonrası endokrin sorun yaşamaları hayatlarını kabusa çevirir. O nedenle kızınızın ameliyatı son derece önemli idi. Hipfoizin içinde derin yerleşimli adenomu çıkarırken birçok kalıcı hasar olabilir. Allaha şükür sevgili kızınızda hiçbir hormonal problem olmadan ameliyatı gerçekleştirdim. Ameliyat sonrasında görmesinin de daha iyi olduğunu söyledi. Allah bahtını açık etsin. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
15 Ocak 2021
...
ah....
2009 senesınde Ankara GATA da hıponız adenom ameliyatı olmuştum daha sonraları siz muayene ettiniz yaklaşık 5 yıl süreyle devam etti ben Bartın ilinden geliyordum bugüne kadar sağlıklı bir şekilde yaşamımı sürdürüyorum göstermiş oldunuz ilginize ve alakanıza çok teşekkür ediyorum Ahmet Küçükpaslı Saygılarımla.
19 Mayıs 2019
• •
Prof. Dr. Bülent Düz
Ahmet Bey merhaba sizden haber almak çok güzel. Sizin 3 cm den büyük apopleksi içeren yani içinde kanama olan bir hipofiz adenomunuz vardı. Ameliyattan sonra görme kaybınızda az da olsa iyileşme omuştu. Halen iyi ve sağlıklı olduğunuzun haberini almak beni sevindirdi. Selamlar.
23 Mayıs 2019
...
em....
Merhaba,Öncelikle şunu belirtmek isterim, bu tarz sitelerin olması, hem hastaların uygun doktoru bulma, hemde aynı hastalıkları yaşamış kişilerin yorumlarını okuma ve bilgilenme anlamında çok faydalı buluyorum.Benim hikayem bundan, 3 ay önce başladı. Görmemdeki bozukluk şikayeti ile bir göz doktoru ile görüştüm, kendisi beni muayene ettikten sonra, gözlerimin normal olduğunu, sorunun başka bir şey olabileceği süphesi ile görme alanı testi istedi. Görme alanı testi sonucu çıktığında, sol gözümün sol tarafının hiç görmediğini ve sağ gözümünde üst kısmında görme kaybı olduğunu tespit etti. Sol göz görme kaybı %60, sağ gözde ise % 20 idi.En acil şekilde nörolog ile görüşmemi ve sonucunda da, kendisini bilgilendirmemi istedi. Nörolog ile görüşmemde MR çektirdim ve yaklaşık olarak 4 cm bir hipofiz adenomu tespit edildi. Hemen hormon testi istendi ve sonucunda non fonksiyonel yani hiç bir hormon salgılamayan bir tümör olduğunu öğrendik. Türkiyede bir çok devlet ve bir çok özel hastanede farklı hocalarla görüştük, bir çoğunun yaklaşımı, sanki ben bilerek hasta olmuşum ve kendilerine iş çıkartmışım gibiydi. Bir çok hastanede ameliyat sırasına girdim ve beklemeye başladım. Görmemdeki azalma gün geçtikçe dahada artıyordu. Her gün şiddetli baş ağrısı çekiyor ve bazı günler ağrıdan gözümü açamıyordum. Bir aile görüşmesinde çok samimi olduğum bir arkadaşımın bana önermiş olduğu Prof. Dr. Bülent Düz hocamın daha önce çok ameliyat videosunu seyretmiş ancak kendisini hiç aramamıştım. Arkadaşım vasıtası ile kendisi ile irtibata geçtim. Görüşmemizde kitlenin ciddi olduğunu ve hemen alınması gerektiğini söyledi. Ameliyatım bir kaç gün içerisinde onaylandı ve hemen hastaneye yattım. Ameliyata girmeden önce, internetten bu ameliyat ile ilgili bir çok video seyrettiğim için hocaya bir çok (belkide çoğu saçma) sorular sorarak kendisini bunaltmış olsamda, gayet soğuk kanlı ve bıkmadan sorularıma cevap verdi. Farkılı doktorlar zor bir ameliyat, görmemin tam düzelmeyeceğini söylemişlerdi. Bülent hoca ise, daha ilk görüşmemizde,görmen tamamen düzelecek demişti. Bir an önce sorunlarımın tamamen biteceği heyecanı ile hiç korkmadan ameliyata girdim. Uyandığımda, sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim.Sadece anestezi etkisinde olduğumdan dolayı 4-5 saat saat uykuluydum. Kendime geldiğimde burun içini ve burun kemiğimi kontrole ettim, hiç ameliyat olmamış gibiydim,burnumun içinde kan bile yoktu. Bir gün sonra görmem tamamen düzeldi. Bülent hoca sağolsun, cuma günü tam çıkışına yakın MR çektirdi, ve MR'ımın düzgün olduğunu tümörden tamamen kurtulduğumu söyledi. Kontrol amaçlı bir kaç gün hastanede kaldıktan sonra, kendi aracımla eve döndüm. Pazartesi günü hastaneden çıktım ve 1 hafta içerisinde tekrar işime dönüp kaldığım yerden devam ettim. Benimle aynı derdi paylaşan arkadaşlar, eminim yazıma denk geleceksiniz. Bende bir çok yorum okuyup acaba bende düzelebilcekmiyim diye çok endişe etmiştim ancak, doğru doktoru bulduğunuzda emin olun herşey çok çok kolay olabiliyor. Bülent hocamın, beyin konusunda oldukça başarılı olduğunu, hem kendim, hemde serviste yatan hastalardan çok kez duydum. Bu vesilleyle hem kendisine, tüm servis çalışanlarına ve beni hoca ile tanıştıran arkadaşıma tekrar çok teşekkür ediyorum.
27 Haziran 2018
• Bülent Düz Muayenehanesi • Dev hipofiz adenomu
Prof. Dr. Bülent Düz
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bir yazılım mühendisi olduğunuz için gözünüz son derece önemli. Dev Adenom ameliyatları son derece tehlikeli ameliyatlardır. Sizinle de ameliyatta önce olası olumsuz ihtimalleri konuşmuştuk. Herşey yolunda gitsin diye insan olumsuzluk ihtimallerini aklına bile getirmekten korkuyor. Şükür ki sizin zor ameliyatınızı problem olmadan tamamladık. Burnunuzdan su akıntısı olmadan, kanama ya da başka idrar problemleri olmadan tedaviniz tamamlandı. Geçmiş olsun. İnşallah tekrar etmez. Periyodik aralıklarla takip etmemiz gerektiğini hatırlatmak isterim. Selamlar.
27 Haziran 2018
...
ki...a
Merhaba lar, Sn. Prof. Dr. Bülent Düz hocamızdan Allah razı olsun . Tesadüfen öğrendiğimiz kardeşimin göz arkası kitlesi bizi çok korkutup derinden etkiledi. 09.10.2017 tarihinde Haseki Eğitim ve araştırma hastanesinde ameliyat için yatis yaptık çok ama çok şanslıyız ki Bülent Düz hocamız ve ekibiyle karşılaştık . Bize her şekilde her şekilde bilgi verildi. Muazzam bir şekilde ilgi ve alâka gördük,Herkese tek tek teşekkür ederiz. 13.10.2017 tarihinde ameliyat başarılı bir şekilde gerçekleşti. 2 gece yoğun bakımda takip altında kaldıktan sonra normal odaya çıkarıldı. Aynı şekilde tüm doktorlarımız yakından ilgilenip takibini yaptı ve 20.10.2017 taburcu olduk. Hayattaki en büyük sanslarimiz 'dan bir tanesi de Prof. Dr. Bülent Düz size ve ekibinize ömür boyu minnettar olacağız Allah sizden razı olsun. Herkesin gönül rahatlığı ile güvenebileceği Bülent Düz hocamıza sağlıklı mutlu bir ömür dileriz
20 Ekim 2017
• Bülent Düz Muayenehanesi • Endoskopik hipofiz adenomu ameliyatları
Prof. Dr. Bülent Düz
Kardeşinizin dev kraniofaringioma'sı vardı. Üçüncü ventrikülün içini doldurmuştu. Zor bir ameliyat oldu. Kitlenin tamamını çıkarmayı başardık. Biz hastayı size sağ salim teslim edince çok sevindik. Ancak en az bir o kadar da sizin yapılan işi takdir ettiğinizi okuyunca sevindik. Tüm ailenize geçmiş olsun. İnşallah tekrar etmez.
29 Ekim 2017
nu...n
Baş dönmesi şikayetiyle çekilen beyin MR'ında hipofiz bezimde adenom tespit edildi. Tümörün boyutunun küçük olması nedenyle zor bir ameliyat beni bekliyordu. Bu konuda Türkiye'nin sayılı hekimlerinden olan sayın hocamız Prof.Dr. Bülent DÜZ'e başvurduk. Haziran ayının 13'ünde Bülent hoca operasyonu gerçekleştirdi. Ameliyat sonrasında hiçbir problem yaşamadım. Takiplerimde de ilgisini gösteren hocamıza can-ı gönülden şükranlarımı sunarım. Gönül rahatlığıyla kendinizi emanet edebilirsiniz.
1 Temmuz 2017
• Bülent Düz Muayenehanesi • Endoskopik hipofiz adenomu ameliyatları
...
mu...l
30 Ocak 2017 tarihinde hipofiz makroadenomu ameliyatı oldum. Bir gece yoğun bakımda kaldım. Toplam bir hafta hastanede yattım. Bu müddet içinde bana ne bir baş ağrısı, ne dönmesi ne de olumsuz herhangi bir durum yaşatmayan, hiçbir ayrıntıyı kaçırmayan, her şeye hâkim, hastasını bir hafta da geçse sürekli takip ederek tüm değerlerini bilen, onu titizilikle bilgilendiren; tıbbi ve insani bakımdan mükemmel bir doktor olan doktorum Prof. Dr. Bülent Düz'e şükranlarımı sunarım.Muammer Tombul
11 Şubat 2017
• •
he...i
Annem 15 yıl önce gazi hastahanesinde hipofiz adenom ameliyatı (Açık ameliyat) gerçekleşti. 2 yıl kolu tutmadı su mekanizması bozuldu vb bir sürü sıkıntı çıkmıştı.bu yüzden doktorumuzu değiştirdik ve Hacettepeden bir doktora gitmeye başladık yaklaşık 6 yıldır her yıl gidip geliyoruz, sıkıntı olmaz bir anda bir şey yapmaz.Ameliyatın riskleri var sonrasında kör olabilirsin.masadan kalkamayabilirsin,felç kalabilirsin dediği için annem bu korkuyla ameliyatı istemiyordu ve bir anda bir şey olamayacağı için vazgeçiyordu.fakat sağ gözünde kararma başlamıştı.2013 ağustosta tekrar gittik ama yine annem korkuyla kaçtı oradan ve üstünden altı ay geçmeden annemin sol gözü de kararmaya başladı ve bir anda oldu.Hacettepeyi aradım hocamıza ulaşalım diye fakat ulaşamadım telefonlarımıza cevap vermedi sekreteriyle not yolladı 1 ay sonra tekrar kontrole gelsinler diye.Annem kör olmaya başlamıştı!! değil 1 ay bir gün bile bekleyemezdik hemen bir araştırma ile Bülent Düz hocamızı bulduk en güzeli kendisine çok rahat bir şekilde ulaştık Van'dan aradığımız için bu durum çok önemli!!hocamız çok ilgilendi mr sonuçlarını yolladım durumu anlattım bir gün içinde tekrar bize geri dönüp hemen getirin bir hafta içinde ameliyata almamız gerekiyor yoksa gözlerini kaybedebilir dedi.tümör yaklaşık 4.6 cm civarında çünkü.hep yapıcı yaklaşımlarıyla görüştüğüm tüm doktorlar arasında içimizi en çok rahatlatan,güven veren,samimi ve babacan tavrıyla ilgili alakalı davranışlarıyla bizi ikna etti hiç bir doktorun yapmadığı şekilde açıklamalar yaptı sıkılmadan anlattı ona sonsuz güveniyoruz.Annem apar topar ameliyata alındı.Ameliyat çok başarılı geçti ve şuan annem yürüyor daha iyi görüyor ve herhangi bir problemi de yok maşallah gayet iyi.Şükürler olsun Hocamız annemizi bize sağsağlim geri verdi.Ona ne kadar teşekkür etsek az kesinlikle alanında çok iyi...İnternet üzerinde yaptığı endoskopik ameliyatları izledim anneminde ameliyatını burun yoluyla yaptı.Allah ondan binlerce kez razı olsun...Annem ameliyat sonrasında ''Kızım elimi oynattım kolumu oynattım gözlerimi açtım baktım ki ne felç olmuşum ne de kör ben de bundan sonra her kuran okuyuşumda her namazımda Bülent hocaya dua edicem Allah onun yardımcı olsun...'' diye sürekli dua ediyor....Ben ve tüm ailemiz kendisine sürekli dualar ediyoruz...Eğer 3 yıl önce doktorumuz annemi korkutmadan ikna etseydi ilk kararan sağ gözü de gitmeyecekti.Annem Ameliyat öncesinde önünü bile göremiyordu. Şuan sol göz geri geldi gayet iyi görüyor.Sağ gözünde altı ay içerisinde düzelmesini bekliyoruz...Ama eskiye oranda sağ göz de iyi durumda TEŞEKKÜRLER BÜLENT DÜZ
11 Nisan 2016
• •
ce....
Bülent beyi, babamın hipofiz tümörü nedeniyle internetten araştırmalar vasıtasıyla bulduk. Buradaki yorumlara güvenerek ve doktor bir yakınımızdan görüş alarak randevu alıp gittim. Bu süreçte toplam 7 doktor ile görüştüm. Kendisi gerçekten çok beyefendi, sakin ve güven veren bir yapıya sahipti. Ayrıca işini de oldukça iyi yapan ve hastayı ve yakınlarını güvende hissettiren birisi. Ameliyat öncesinde ve sonrasında da takibini ve ilgisini hiç eksik etmedi. Kendisine teşekkürü bir borç bilirim. Kendisine kesinlikle tavsiye ederim. Hiç tereddüt etmeden ve vakit kaybetmeden kendisine güvenebilirsiniz. Allah razı olsun.
25 Şubat 2016
• •
gü...k
Telefon numarası doğrulandı
BÜLENT HOCAMA ÇOK TEŞEKKÜRLER ben GÜLCAN ÖZGÜL ALTUNOK 2010 da G.a.t.a da ameliyat ettiginiz hastanızım uzun ve sıkıntılı senelerden sonra sağlığıma kavuştum Hiç ilaç kullanmıyorum 49 yaşındayım şimdi 9 yaşın da ki kızımla her yönüyle yorulmadan ilgileniyorum Kızım sizlerin başarısı sayesinde annesiz kalmaktan kurtuldu Şu anda Erzincan dayım Buradaki doktorlarım çok iyi bir ameliyat olmuşsunuz diyorlar Tek üzüntüm Ankara ya gelince sizi görememek SAYGILARIMLA.
20 Mayıs 2015
• •
he...i
Emine TEKİN 01 OCAK 2015Hayatta en büyük zenginliğin sağlık olduğunu hastalandığımız zaman anlıyoruz. Benim sağlık hikayem baş ağrısı sebebi ile gittiğim ve çekilen beyin MR ile görülen hipofiz tümörü ile başladı. Nöroloji doktoru isteği ile yaptırdığım görme alanı tetkiki sonucu, oluşabilecek kalıcı risklere karşı biran önce ameliyat olmam gerektiği doktorum tarafından önerildiğinde ailece çok korktuk. Bunun üzerine eşim, çocuklarım ve ben bu alanda uzman doktor arayışına girdik. Yaptığımız araştırmalar da hipofiz tümöründe çok başarılı sonuçlar aldığını öğrendiğimiz Bülent DÜZ hocanın ismi ön plana çıktı. Kendisine ulaştık, dinledik ve güvendik. MR ve diğer tetkikleri inceledi ve ameliyatımı Eylül 2014’de burundan endoskopik olarak yaptı. Ameliyatın başarılı geçtiğini ifade eden doktorumuz hastane de bir gece kaldıktan sonra beni taburcu etti. Ameliyat izi olmadığı ve ertesi gün çıktığım için yakınlarım dahil şaşırdı. Bülent Bey’e ameliyattan 3 ay sonra yani Aralık 2014’te ilk kontrole gittiğimde, yeniden hipofiz MR çektirdi ve ameliyat öncesi çekilen MR ile arasındaki farkı bilgisayar ortamında bana gösterdiğinde içim bir kez daha rahatladı ve böylece 2015 yılına sağlığına kavuşmuş biri olarak zengin girdim. Ameliyat öncesi ve sonrasında net bilgiler ile bizi bilinçlendirmesi ve aradığında ulaşabilir olması bir hasta ve yakınları için büyük avantaj. Bu satırları kendisinin okuyup okumadığını bilmiyorum ama yine de teşekkürü bir borç biliyorum.
18 Ocak 2015
• •
he...i
Merhabalar ,Bundan yaklaşık üç ay kadar önce bir tesadüf eseri annemde 14 mm lik bir hipofiz tümörü olduğu tespit edildi.Hastalık hakkında hiç bir bilgimiz yoktu.Üstelik tümör ismini duyunca insan ister istemez karamsarlığa düşüyor.Çok zor günler geçirdik.Bu hastalık nedir, tedavisi var mı ,nasıl tedavi edilir, ameliyatı için hangi doktora güvenebiliriz,riskleri neler,ameliyattan sonra bir sıkıntı yaşar mıyız?Bunun gibi birçok soru kafamızı kurcalıyordu.Okadar çok doktor aradık ki artık ismini yerini öğrenmediğimiz doktor kalmadı.Tabi ki kolay bir karar değil,sonuçta annemizi emanet edeceğiz.O bizim hayatta kalan tek varlığımız ,canımız nur yüzlümüz.Sonunda bir şekilde Bülent Bey'e ulaştık, bir hafta önce ameliyatımızı yaptı.Sonuç süper,hatta olması beklenenden daha daha iyi.Kafamızdaki soru işaretleri acabalar tamamen ortadan kalktı.Ameliyatın daha ikinci gününde annemin kolundaki ağrılar geçti.Korktuğumuz hiçbir şey başımıza gelmedi.Üstelik ameliyat burundan endoskopik olarak yapıldığı için hiçbir yara dikiş izi yok.Dört günün sonunda taburcu olduk.Bu hastalıkla ilgili sıkıntısı olanlara tavsiyemiz ne yapıp edin Bülent DÜZ Bey'e ulaşın.Bu işin uzmanı o,başka birini aramanıza hiç gerek yok.O bizim annemize yeni bir hayat verdi.Allah kendisinden razı olsun,onu ailesine sevdiklerine bağışlasın.sevdikleriyle birlikte sağlıklı uzun ömürler versin.Onu yetiştiren anneden de Allah razı olsun.Herkes doktor olabilir belli makamlara mevkiilere erişebilir ,ama insan olabilmeyi başaran çok nadir.İşte Bülent Bey de o nadir insanlardan.Çok çok başarılı bir beyin cerrahı ama ondan önce adam gibi yetiştirilmiş bir evlat.Allah onun gibi doktorları ve onun gibi evlat yetiştiren anaları başımızdan eksik etmesin.SAYGILARIMLA Suna ÜNALDI /SİNOP
...
E
em...n
MERHABALAR.. BEN EMİRHAN SEZGİN 27 YAŞINDAYIM.ASKERDEYKEN ZAMAN ZAMAN BAŞIMA GİREN AĞRILARDAN ÖTÜRÜ DOKTORA GİTTİM VE BEYİN TOMOGRAFİSİ ÇEKTİRDİM.BEYNİMDE TÜMÖR(HİPOFİZ MAKROADENOM) OLDUĞU SÖYLENDİ.DAHA SONRA UZUN İŞLEMLER NETİCESİNDE İSTANBUL GATAYA SEVK EDİLDİM VE DOKTOR BÜLENT DÜZÜ TANIDIM.BANA GAYET AYRINILI VE TİTİZ AÇIKLAMALARIYLA, AMELİYAT OLMAM GEREKTİĞİNİ, AMELİYATIN CİDDİYETİNİ, OLUMLU VE OLUMSUZ TARAFLARIYLA ANLATTI.BÖYLESİNE RİSKLİ VE CİDDİ OLAN AMELİYATIMI ÇOK BAŞARILI BİR ŞEKİLDE TAMAMLADI. BU AMELİYATTA HOCAMIZIN GEREK BİLGİSİ, GEREK ŞEVKATİ, GEREKSE HASTALARINA VERMİŞ OLDUĞU GÜVENDEN ÖTÜRÜ AMELİYAT OLMA CESARETİNİ KENDİMDE BULDUM.ŞUAN Kİ DURUMUM ÇOK İYİ. BU ANLAMDA BÜLENT HOCAMIZ VE EKİBİNE ,MİNNET VE ŞÜKRANLARIMI ,EN DERİN SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNAR,ALLAHIMIN BÖYLESİNE BAŞARILI BİR CERRAHI BAŞIMIZDAN EKSİK ETMEMESİNİ DİLERİM.
2 Haziran 2013
...
N
ne...l
Görme kaybım oluşması üzerine Hipofiz adenomu tanısı konularak ameliyat olmam gerekti.Kızım doktor olduğu için Endoskopik olarak burnumdan girilerek ameliyat yapılmasını önerdi ve kendi hekim arkadaşlarının sayesinde dr. Bülent beyi tanıdık.Ameliyat öncesinde bize çok güzel ve net açıklamalar yaptı.Zaten bu konuda deneyimli olduğunu internetten de öğrenmiştik.Ameliyatımı gayet başarılı olarak gerçekleştirdi.Emeği ve tecrübesiyle beni ve ailemi oldukça tedirgin eden bir dertten bizi kurtardı.Kendisine ve ekibine minnettarım.Hipofiz adenomu tanısı konulanlara ameliyattan korkmayın diyemem ama doktorumu tavsiye ederim.Doktora güvenmek çok önemli.Biz bu güveni çok iyi aldık ve boşa çıkmadı.Kendisine çok teşekkür ederim..
20 Nisan 2012

Yorumlar